Scroll Top

Oferowane Usługi

Quantico oferuje usługi powiązane z białym wywiadem, a w szczególności działania związane ze zbieraniem informacji w sprawie kradzieży własności intelektualnej, naruszenia praw autorskich i majątkowych, oszustw, cyberstalkingu, kradzieży tożsamości, monitorowania produktów i konkurencji, weryfikacji kontrahentów oraz wiele innych nietypowych działań związanych ze zbieraniem i analizowaniem informacji.

Działania kończą się przygotowaniem raportu, który zawiera podsumowanie osiągniętych wyników. Mogą to też być dowody (hejt, cyberstalking), które będą stanowić podstawę do dalszych działań organów ścigania.

Oferta obejmuje takie usługi jak między innymi:

Open Source INTelligence

OSINT to skrót od angielskiej frazy Open Source INTelligence czyli wywiad w oparciu o otwarte źródła, tzw. biały wywiad. Technika ta polega na pozyskiwaniu informacji ze źródeł legalnych, jawnych i ogólnie dostępnych – Internet, Social Media, przepisy prawa, klasyczne media, profilowane wyszukiwarki, rejestry, etc.

Wykorzystując odpowiednie narzędzia, prowadząc zautomatyzowane działania można pozyskać gigantyczne ilość  danych, a następnie poddać je obróbce w celu wyciągnięcia konkretnych informacji.

Podczas działań OSINTowych kluczowe umiejętności to myślenie analityczne, łączenie faktów i zdarzeń, znajomość odpowiednich narzędzi czy znajomość Internetu na jego płytkich i głębokich poziomach w celu uzyskania jak najlepszych wyników wyszukiwania.

Agencja Quantico nie jest prywatnym detektywem czy agencją detektywistyczną i nie oferuje usług typowo detektywistycznych jak prowadzenie obserwacji osobowej, wywiadu środowiskowego czy innych czynności operacyjno – rozpoznawczych. Quantico oferuje szerokie spektrum usług powiązanych z OSINTem czyli z pozyskiwaniem, analizą i przetwarzaniem informacji pozyskanych z legalnych i ogólnodostępnych źródeł.

Odbiorcy Oferty

Ofertę pozyskiwania informacji (o osobach, firmach, wydarzeniach, etc.) ze źródeł legalnych, jawnych i ogólnie dostępnych, ich analizę i przetwarzanie kierujemy głównie do kancelarii prawnych, prawników, komorników, pracowników działów HR, headhunterów, rekruterów, firm, sektora bankowego, działów PR, rzeczników prasowych czy osób prywatnych.

Pracownicy HR, rekruterzy
Kancelarie prawne, prawnicy
Firmy, spółki, przedsiębiorstwa
Osoby prywatne, wierzyciele, inni
Działy PR, rzecznicy prasowi
Sklepy internetowe, Strony internetowe
Komornicy, windykatorzy

Twórcy internetowi

Oferta skierowana dla agencji reklamowych i public relations chcących nawiązać współpracę z twórcami internetowymi, influencerami.

Prócz zasięgów jakie zapewniają twórcy internetowi – followersi, widzowie, subskrybenci, odsłony, ważny jest też ich wizerunek.

Twórcy internetowi i influencerzy rozpoczynali budowanie karier i zasięgów w Internecie poprzez kupowanie widzów, lajków, followersów lub tworzenie treści na mało popularnych lub już nie istniejących platformach takich jak ASKfm, Omegle, etc. Treści te mogły być były wulgarne, rasistowskie, przemocowe, skierowane do niepełnoletnich fanów.

Oferujemy weryfikację historii twórców internetowych i influencerów na potrzeby nawiązania współpracy z nimi. Weryfikacja obejmuje analizę historii tworzonych treści, współpracy z markami czy z innymi twórcami.

Po zebraniu materiałów i danych, poddaniu ich analizie tworzony jest raport, który zawiera listę potencjalnie niebezpiecznych treści mogących zagrozić wizerunkowi marki chcącej nawiązać współpracę.

Analiza konkurencji

Dane pozyskane w ramach białego wywiadu gospodarczego są w pełni legalne i sprowadzaj się do korzystania z ogólnodostępnych źródeł wiedzy dostępnych dla wszystkich. Działania są etyczne, nie mają znamion przestępstwa, szpiegostwa gospodarczego czy działań nieuczciwej konkurencji.

Dzięki narzędziom które pozwalają na monitoring mediów, automatyczną analizę zgromadzonych danych oraz tworzenia raportów i schematów zawierających powiązania pomiędzy monitorowanymi firmami i osobami, zainteresowany może uzyskać wiedzę która pozwoli mu:

Do pozyskania danych wykorzystuje się narzędzia pozwalające na monitoring mediów, automatyczną analizę zgromadzonych danych oraz tworzenie schematów relacji i powiązań pomiędzy monitorowanymi osobami.

Kradzież Treści w Internecie

Jednym z najczęstszych naruszeń w Internecie jest kradzież treści – zdjęć, tekstów, filmów, plików do pobrania czy całych stron.

Jest to bardzo częsty przypadek w branży e-commerce – konkurencja kradnie opisy, zdjęcia, pliki do pobrania i inne materiały, a następnie używa ich we własnych sklepach, w treściach do pozycjonowania, etc.

Kradzież może odbywać się na różnych poziomach, takich jak:

Quantico oferuje skuteczne poprowadzenie takiej sprawy poprzez podjęcie odpowiednich działań od identyfikacji osoby/firmy dokonującej naruszenia, poprzez zabezpieczenie dowodów i korespondencję, aż do uzyskania odszkodowania / zadośćuczynienia za naruszenie.

 

W dziale Case Study znajdują się opisy dwóch przypadków kradzieży treści:

Oba przypadki naruszenia praw własności intelektualnej zostały przez Quantico pozytywnie rozwiązane – zaprzestanie naruszeń plus wypłata zadośćuczynienia.

Etapy Współpracy

Współpracę rozpoczynamy od rozpoznania potrzeb klienta oraz uzyskania od niego posiadanych już informacji.

Następnie przechodzimy do etapu szukania informacji w dostępnych źródłach oraz analizie znalezionych informacji w celu wyselekcjonowania najistotniejszych danych.

Prace finalizujemy przedstawieniem raportu z podjętych działań.

Nie wszystkie sprawy wyglądają identycznie, niemniej jest to najczęstszy schemat działań.

Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółów współpracy

KONTAKT

Rozpoznanie potrzeb oraz oczekiwań. Pozyskanie wstępnych danych.

1.
SZUKANIE

Poszukiwanie, pozyskiwanie i gromadzenie materiałów.

2.
ANALITYKA

Analiza i przetwarzanie zgromadzonych materiałów.

3.
REZULTAT

Przygotowanie dokumentacji i raportu wraz z wnioskami.

4.

Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółów współpracy

koszt i cennik usług wywiadu OSINT: weryfikacja komunikatu PR, weryfikacja osób prywatnych, identyfikacja osoby kradnącej treści teksty foto, identyfikacja zbieranie dowódów hejtu

Cennik Usług

Na opłatę za usługę składają się dwa elementy: opłata stała oraz opłata za odnalezioną informację.

W przypadku znalezienia małej ilości danych opłata stała jest zwracana w 50%.

Jeżeli klient przekazał słabej jakości dane wejściowe do rozpoczęcia śledztwa, został o tym poinformowany i mimo to wyraził chęć współpracy, a przeprowadzone śledztwo nie dało żadnych rezultatów wówczas opłata stała nie jest zwracana.

Opłata za odnalezioną informację jest zależna od ilości pozyskanych informacji, które zostaną umieszczone w raporcie końcowym.

Każda nietypowa usługa jest wyceniana indywidualnie, adekwatnie do kosztów i nakładów pracy.

BEZPŁATNA KONSULTACJA

Zainteresowała Cię oferta?

Nie jesteś pewien czy Twój komunikat prasowy to prawda?
Chcesz zweryfikować potencjalnego pracownika?
Ktoś ukradł Ci zdjęcia i opisy ze sklepu?
Masz inny problem?

Zapraszamy do bezpłatnej konsultacji.

Case Study

Przykład użycia białego wywiadu w praktyce. Case study zawiera opis czynności mających na celu identyfikację złodzieja strony internetowej, zebranie i zabezpieczenie dowodów, sprawę sądową i w finale zaprzestanie naruszeń oraz rekompensatę  finansową.

logo moto-event.pl, opis case study kradzieży treści grafiki i zdjęć